banner transparent examsbanner goneis

 banner openeclass

 

banner fb

 

  

Παράρτημα 1.

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

     

Χ

     Ημερομηνία   19- 12-2018

Αριθ. Πρωτ. …………

Σχ. Έτος: 2018-2019

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ        Μουσικό Σχολείο Αγρινίου

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δευτεροβάθμιας Ν. Αιτ/νίας          

ΤΗΛ. 26410-53595                                                                                       ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Αγρινίου

FAX 26410-53595                                                  Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ: Μπεκούλη Ευδοξία             ΠΕ02

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ         Ειδικότητα ΠΕ02

Τηλ. Επικοινωνίας : 6976-165895         τ ηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

  

ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)

   1) ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ                                                   Ειδικότητα ΠΕ02

   2) ΜΩΡΑΙΤΗ –ΚΑΚΚΟΥ ΤΡΙΑΝΑΤΦΥΛΛΙΑ                           Ειδικότητα ΠΕ04.01

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΟΧΙ

 

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  «ΑΝΔΡΟΣ: Η ΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ»

(Κατά τον σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:           

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)

Αρ. Πράξης: 67η

Ημερομηνία: 11-12-2018

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 32   ΑΓΟΡΙΑ:   17  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 15

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

Χ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ:

 

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

Τρίτη

(14:30)

Σχολείο

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ;ΝΑΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Ιστορική-πολιτικοοικονομική –κοινωνική και πολιτισμική προσέγγιση της Άνδρου στο τέλος του 18ου έως τα νεότερα χρόνια.

Επιδιωκόμενος στόχος είναι να φωτιστούν πολύπλευρα οι προαναφερθέντες τομείς και να αναδειχθεί η συμβολή τους στην οικονομική και πολιτισμική ανάπτυξη του νησιού τη συγκεκριμένη περίοδο και ειδικά στον χώρο της ναυτιλίας, της λογοτεχνίας και του κινηματογράφου.

Να αποκτήσουν  δεξιότητες συλλογικής εργασίας και να εκφράσουν τα συμπεράσματα και τις εντυπώσεις τους με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό.

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Οι μαθητές: 1) να γνωρίσουν τη γεωγραφική θέση της Άνδρου και να αντιληφθούν τη σημασία της στις διαδρομές του Αιγαίου αλλά και τις επιρροές από τους γειτονικούς λαούς     2) να κατανοήσουν τις συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες από τις οποίες προέκυψε η οικονομική και πολιτισμική ανάπτυξη   3) να αναπαραστήσουν μέσω της τέχνης ό,τι τους κέντρισε το ενδιαφέρον 4) να εξοικειωθούν με τη χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία 5) να ενισχυθεί η επικοινωνία δασκάλου-μαθητή 6) να γνωρίσουν βιωματικά την Άνδρο 7) να αποκτήσουν δεξιότητες άντλησης, συλλογής, οργάνωσης και επεξεργασίας δεδομένων 8) να ανακαλύψουν τη γνώση και την καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης τους μέσα από βιωματικές και ομαδοσυγκεντρωτικές δραστηριότητες 9) να ενισχυθούν οι διαμαθητικές σχέσεις 10) να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους στην υπόλοιπη μαθητική κοινότητα.

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Χωρισμός των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα μαθητών σε ομάδες εργασίας. Κάθε ομάδα θα αναλάβει να ερευνήσει και να αναζητήσει υλικό. Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση.  Οι ομάδες εργασίας παρουσιάζουν τα συμπεράσματα τους, εκφράζουν με καλλιτεχνικό τρόπο την εμπειρία τους από την υλοποίηση του προγράμματος και το αξιολογούν

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018 – Απρίλιος 2019

Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 01 – Εκπαιδευτική εκδρομή στην περιοχή

ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

 

ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Σύνδεση με : Μουσειολογία, Πληροφορική, Ιστορία, Λογοτεχνία, Κινηματογράφος

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

Προβολή Παρουσίασης και video

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Χωρισμός μαθητών σε ομάδες. Καθορισμός και ανάληψη ρόλων σε κάθε ομάδα. Διερεύνηση θέματος.

2ος ΜΗΝΑΣ

Συγκέντρωση υλικού. Μελέτη και επεξεργασία υλικού κάθε ομάδας. Αξιολόγηση υλικού.

3ος ΜΗΝΑΣ

Υλοποίηση δράσεων: δημιουργία video.

4ος ΜΗΝΑΣ

Οι μαθητές επισκέπτονται την Άνδρο (μουσεία, μνημεία , πολιτιστικούς χώρους)

5ος ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση της εργασίας στη σχολική κοινότητα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1.   Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.

2.   Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

   Ο Ι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                                        Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Παπαδημητρίου Χριστίνα ΠΕ02                                                              Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02

Κουμπαρούλη Γεωργία, ΠΕ02

Μωραϊτη-Κάκκου Τριανταφυλλιά, ΠΕ04.01

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Β1 ΛΥΚΕΙΟΥ

Α/Α

Επώνυμο μαθητή

Όνομα μαθητή

Όνομα πατέρα

ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ

1

ΓΙΟΛΔΑΣΗ

ΝΕΦΕΛΗ   ΜΑΡΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΕΙΡΗΝΗ

11-12-2012

2

ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΣ

ΑΛΕΞΙΟΣ

ΚΟΣΜΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ

25/2/2002

3

ΜΠΙΤΣΩΡΗ

ΝΙΚΗ

ΣΩΤΗΡΙΟΣ

ΕΛΕΝΗ

29/4/2002

4

ΣΒΕΡΚΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΕΛΕΝΗ

20/8/2002

5

ΦΛΩΡΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΝΕΚΤΑΡΙΑ

28/11/2002

6

ΧΑΣΙΩΤΗ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

22/10/2002

 

 

Β2 ΛΥΚΕΙΟΥ

Α/Α

Επώνυμο μαθητή

Όνομα μαθητή

Όνομα πατέρα

Ονομα μητέρας

Ημερομηνία γέννησης

1

ΓΟΥΒΑΛΑΡΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΕΙΡΗΝΗ

18/7/2002

2

ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΙΩΑΝΝΑ

27/09/2002

3

ΔΡΟΣΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΚΩΝ/ΝΑ

12/7/2002

4

ΖΑΧΕΙΛΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΣΟΦΙΑ

14/01/2002

5

ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΝΙΚΗ

1/8/2002

6

ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

ΣΕΡΓΙΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

11/11/2002

7

ΚΑΤΣΙΠΑΝΟΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΣΩΚΡΑΤΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΑ

16/12/2002

8

ΚΑΨΑΛΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΘΩΜΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ

30/9/2002

9

ΚΟΛΥΔΑ

ΗΣΑΐΑ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΕΛΕΝΗ

24/3/2002

10

ΚΟΤΣΑΡΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΣΑΜΑΝ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ

ΟΛΓΑ

3/9/2002

11

ΚΥΡΙΑΖΗΣ

ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΕΛΕΝΗ

26/7/2002

12

ΚΥΡΙΛΗΣ

ΜΑΡΙΟΣ   ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

10/1/2002

 

Β3 ΛΥΚΕΙΟΥ

Α/Α

Επώνυμο μαθητή

Όνομα μαθητή

Όνομα πατέρα

ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ

1

ΜΑΜΑΣΟΥΛΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΗΛΙΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ

26/3/2002

2

ΜΕΝΕΛΑΟΥ

ΡΑΦΑΕΛΑ ΑΣΗΜΙΝΑ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

10/5/2002

3

ΜΠΑΝΑΚΑΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΘΩΜΑΣ

ΕΛΕΝΗ

25/1/2002

4

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ

15/6/2002

5

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΣ

ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ

21/11/2002

6

ΡΕΠΑΝΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

14/7/2002

7

ΣΤΡΕΜΜΕΝΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΣ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

1/4/2002

8

ΤΣΑΡΟΥΧΗ

ΑΡΤΕΜΙΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

2/11/2002

9

ΤΣΙΛΙΜΕΚΗ

ΕΥΔΟΚΙΑ

ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΡΕΤΗ

1/1/2002

10

ΤΣΙΟΥΡΑΝΤΑΝΗ

ΜΕΛΙΝΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΕΛΕΝΗ

27/3/2002

11

ΤΣΟΥΚΑΡΑ

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ

25/1/2002

12

ΦΛΩΡΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΕΥΣΤΑΘΙΑ

18/1/2002

13

ΦΡΟΣΗ

ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΙΩΑΝΝΑ

20/11/2002

14

ΧΑΣΙΩΤΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

22/10/2002