ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΝΑΙ

Ημερομηνία 29-10-2020

Αριθ. Πρωτ: 1493

Σχ. Έτος: 2020-2021

 Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«Κωσταντίνος Χατζόπουλος, 100 χρόνια μετά»

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

48η

29-10-2020

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

ΝΑΙ

   

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

 

Αλεξάνδρα Χρήστου

 

ΠΕ02

 

---

 

ΝΑΙ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

       

 

Γρέντζελου Ευγενία

ΤΕ16

---

ΝΑΙ

 

 

Πυρπύλη Σπυριδούλα

 

ΠΕ02

---

 

NAI

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ :21 (B2 ΛΥΚΕΙΟΥ –ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ) ΑΓΟΡΙΑ: 6 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 15

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

ΤΡΙΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ

 

14:20 -15:00

Βιβλιοθήκη του Σχολείου «Κωσταντίνος Χατζόπουλος»

Αίθουσα τμήματος Β2 Λυκείου

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος): ΥΠΑΡΧΕΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

  • Ο Κωσταντίνος Χατζόπουλος ως πεζογράφος, ποιητής, κριτικός, μεταφραστής, διανοούμενος και προσωπικότητα των ελληνικών γραμμάτων.

  • Ο Κωσταντίνος Χατζόπουλος ως πνευματικό σύμβολο του Αγρινίου, της γενέτειράς του, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τον θάνατό του και την ανακήρυξη του έτους 2020 ως« Έτος Κωσταντίνου Χατζόπουλου» από τον Δήμο Αγρινίου.

  • Σπουδή στη μελοποιημένη ποίησή του.

  • Προσέγγιση της προσωπικότητας, της ζωής, του έργου του και της απήχησής του. 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Ανάπτυξη φιλαναγνωσίας –μύηση στη λογοτεχνική απόλαυση.

Επαφή με μια έκφανση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και ανάδειξη στοιχείων από το πολιτιστικό κεφάλαιο της πόλης μας .

Άσκηση στην ερευνητική εργασία και στη συνεργασία.

Ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της κριτικής ικανότητας.

Ενεργητική μάθηση και βιωματική προσέγγιση.

Σύνδεση με την κοινωνία και την πραγματικότητα.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

Ερευνητική εργασία (project) – Ομαδοσυνεργατική και Ατομική επεξεργασία

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Λογοτεχνία

Μουσική

Νεοελληνική Γλώσσα (Δημιουργική Γραφή)

Ιστορία -Τοπική Ιστορία

Πληροφορική

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Έρευνα – γνωριμία με το έργο του και τη ζωή του.

Ανάγνωση του λογοτεχνικού έργου του από τους μαθητές.

Διδασκαλία μελοποιημένων ποιημάτων του.

2ος ΜΗΝΑΣ

Ανάγνωση του λογοτεχνικού έργου του από τους μαθητές. Διδασκαλία μελοποιημένων ποιημάτων του.Επίσκεψη στην εξαγγελθείσα - με αφορμή το Έτος Κ. Χατζόπουλου - έκθεση της Δημοτικής Πινακοθήκης Αγρινίου με θέμα τον Κωσταντίνο Χατζόπουλο.

3ος ΜΗΝΑΣ

Συνάντηση με το Δ.Σ. του Λογοτεχνικού Ομίλου «Κωσταντίνος Χατζόπουλος».

Εμπέδωση- παραγωγή υλικού – Δημιουργική Γραφή

Συνάντηση με τη συγγραφέα κ. Μαίρη Χρυσικοπούλου και την απόγονο της οικογένειας Χατζοπούλου, κ. Λαχανά Σοφία .

4ος ΜΗΝΑΣ

Γνωριμία με το κριτικό και μεταφραστικό έργο του.

Διδακτική Επίσκεψη στο Μεσολόγγι ως τόπο όπου έζησε ο Λογοτέχνης ως μαθητής Γυμνασίου .

5ος ΜΗΝΑΣ

Συλλογή – σύνθεση υλικού

Πραγματοποίηση αφιερωματικής εκδήλωσης στον χώρο του Σχολείου

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων : Δύο (2)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Τ.Σ.Υ

Αλεξάνδρα Χρήστου, ΠΕ02 Ευδοξία Μπεκούλη, ΠΕ02

Πυρπύλη Σπυριδούλα, ΠΕ02

Γρέντζελου Ευγενία, ΤΕ16