ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
-
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΓΩΓΗΣΥΓΕΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
ΝΑΙ
Σχ.Έτος 2022-2023
Ημερομηνία: 25-10-2022
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
« Ενεργειακή Κρίση_Συμβουλές για Μείωση της Κατανάλωσης
Ηλεκτρικής Ενέργειας στο Σπίτι»
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
Ενεργειακό ζήτημα, οικολογικό/ενεργειακό αποτύπωμα στο σχολείο και στο σπίτι.
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχολική μονάδα καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα Προγράμματα)
Αρ.Πράξης: 43η
Ημερομηνία: 25-10-2022
ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝΤΗΣΟΜΑΔΑΣ:19 (ΑΓΟΡΙΑ:7 - ΚΟΡΙΤΣΙΑ:12)
-
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:
19
ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΕΠΑΛ/ΕΚ:
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣΟΜΑΔΑΣ
(Για τα προγράμματα που υλοποιούνται εκτός ωρολογίου προγράμματος)
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ |
ΤΡΙΤΗ |
14:20 - 15:00 |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Φ.Ε |
ΤΕΤΑΡΤΗ |
14:20 – 15:00 |
ΑΙΘΟΥΣΑ γ3 |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ/ΟΧΙ(Αν όχι, δημιουργήστε ένα φέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Α.ΚΥΡΙΟΘΕΜΑ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣΕΝΟΤΗΤΕΣ
(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως100λέξεις)
Β.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙΣΤΟΧΟΙ(έως100λέξεις)
Ενεργειακή Κρίση
-
Ηλεκτρικές Οικιακές Συσκευές και Κατανάλωση_Ενεργειακή Κλάση
-
Ανάλυση Οικιακού Τιμολογίου
-
Συμβουλές για Χαμηλότερη Κατανάλωση
-
Δημιουργία powerpoint- Παρουσίαση Εργασίας
Γ.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ(έως100λέξεις)
Ερευνητική εργασία(prozect- Ομαδοσυνεργατική και Ατομική Επεξεργασία-Επισκέψεις
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΔΙΑΡΚΕΙΑ-ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣΜΗΝΑΣΕΝΑΡΞΗΣ
40 ΜΕ 50 ΩΡΕΣ (ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ) : ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ
Ε.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣΦΟΡΕΙΣ
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων και συνεργασιών με φορείς
Ισως υπάρχει επίσκεψη στο υδροηλεκτρικό εργοστασιο στο Καστράκι (01)
ΣΤ.ΠΕΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣΜΕΤΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΣΠΟΥΔΩΝ(ΓΝΩΣΤΙΚΑΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ)
ΧΗΜΕΙΑ –ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΙΚΗ –ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ζ.ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Σκοπός και στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές:
-
να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ενεργειακής και περιβαλλοντικής κρίσης .
-
να προτείνουν τρόπους για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.
-
να ασκηθούν στην ερευνητική εργασία και στην συνεργασία.
-
να αναπτύξουν την δημιουργικότητα και την κριτική τους ικανότητα
-
να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους και την κοινωνία για το πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί
η ενεργειακή κρίση
Η.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
(διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση, αποτίμηση κ.ά.)
1ος ΜΗΝΑΣ |
Σχεδιασμός δράσης- Έρευνα ,γνωριμία, συζήτηση περί διαστάσεων του προγράμματος |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Χωρισμός σε ομάδες και ανάθεση ρόλων - υποθεμάτων σε αυτές |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Εύρεση και επεξεργασία υλικού -πληροφοριών |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Εύρεση και επεξεργασία υλικού -πληροφοριών Ανατροφοδότηση και επιλογή υλικού. |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Συλλογή – σύνθεση υλικού- δημιουργία powerpoint Πραγματοποίηση παρουσίασης του παραγόμενου υλικού στον χώρο του Σχολείου |
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του Προγράμματος, εκτός από το έντυπο του σχεδίου, υποβάλλονται επιπλέον (α)ονομαστική κατάσταση των μαθητών/τριών της ομάδας (τάξη,τμήμα,τμήμα ειδικότητας) και (β)αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΗΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ 04.01 Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02
ΠΥΡΠΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ 04.01