Open menu

 ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΓΗΣΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝΘΕΜΑΤΩΝ

ΑΓΩΓΗΣΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

 

 Χ

 

 Σχ.Έτος2022-2023………….......………………………………

Ημερομηνία 25-10-2022 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:.Jamming High......... (ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ)

(Κατά τον σχεδιασμό λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίησή του.)

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙΣΤΗΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:..Θέατρο....

 ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ(κάθεσχολικήμονάδακαταθέτειέναφωτοαντίγραφοτης πράξηςγια όλατα Προγράμματα)

Αρ.Πράξης: 43η

Ημερομηνία: 25-10-2022

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣΠΟΥΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝΣΤΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝΤΗΣΟΜΑΔΑΣ: 25 Αγορια 10 κοριτσια 15

ΑΜΙΓΕΣΤΜΗΜΑ:

 

ΜΙΚΤΗΟΜΑΔΑ:

 

x

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΕΠΑΛ/ΕΚ:

 

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣΟΜΑΔΑΣ

(Γιαταπρογράμματαπουυλοποιούνταιεκτόςωρολογίουπρογράμματος)

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

Τρίτη

14:30-16:00

ΜουσικόΣχολείοΑγρινίου

  

ΥΠΑΡΧΕΙΣΤΟΣΧΟΛΕΙΟΑΡΧΕΙΟΤΩΝΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝΣΧΟΛΙΚΩΝΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ;ΝΑΙ/ΟΧΙ(Αν όχι,δημιουργήστε ένα φέτος) 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α.ΚΥΡΙΟΘΕΜΑ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣΕΝΟΤΗΤΕΣ

Παραγωγή και παρουσίαση του μουσικοθεατρικού έργου JammingHigh, των Γ. Σίνου-Τ. Κόλλια, στο Δημοτικό Θέατρο Αγρινίου, σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ της πόλης

(ποιεςδιαστάσειςτουθέματοςθαπροσεγγίσετε,έως100λέξεις)

Παραγωγή και παρουσίαση του μουσικοθεατρικού έργου JammingHigh, των Γ. Σίνου-Τ. Κόλλια, στο Δημοτικό Θέατρο Αγρινίου, σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ της πόλης

Β.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙΣΤΟΧΟΙ(έως100λέξεις)

  

Να βιώσουν οι μαθητές έμπρακτα τη θεατρική πράξη.

Να εκφραστούν καλλιτεχνικά μέσω της υποκριτικής, της μουσικής και του χορού.

Να έρθουν σε επαφή και συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες (σκηνοθέτης, χορογράφος, συγγραφείς).

Να καλλιεργηθούν δεσμοί ομαδικότητας και συνεργασίας.

Να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τις σκέψεις τους για μια σειρά καταστάσεων που βιώνουν στην καθημερινή σχολική και οικογενειακή ζωή τους (διαφορετικότητα, σχολικός εκφοβισμός, ενδοοικογενειακή βία, κ.α.).

  

Γ.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ(έως100λέξεις)

Α)Μελέτη και ερμηνεία του έργου με τη βοήθεια των εμψυχωτών-διαδασκόντων εκπαιδευτικών.

Β) Διδασκαλία του έργου μέσω υποκριτικής μίμησης και σκηνοθεσίας.

Γ) Παρουσίαση του έργου ενώπιον κοινού.

Δ)Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση

Α)Μελέτη και ερμηνεία του έργου με τη βοήθεια των εμψυχωτών-διαδασκόντων εκπαιδευτικών.

Β) Διδασκαλία του έργου μέσω υποκριτικής μίμησης και σκηνοθεσίας.

Γ) Παρουσίαση του έργου ενώπιον κοινού.

Δ)Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση

Α)Μελέτη και ερμηνεία του έργου με τη βοήθεια των εμψυχωτών-διαδασκόντων εκπαιδευτικών.

Β) Διδασκαλία του έργου μέσω υποκριτικής μίμησης και σκηνοθεσίας.

Γ) Παρουσίαση του έργου ενώπιον κοινού.

Δ)Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση.

Α)Μελέτη και ερμηνεία του έργου με τη βοήθεια των εμψυχωτών-διαδασκόντων εκπαιδευτικών.

Β) Διδασκαλία του έργου μέσω υποκριτικής μίμησης και σκηνοθεσίας.

Γ) Παρουσίαση του έργου ενώπιον κοινού.

Δ)Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση.

 

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΔΙΑΡΚΕΙΑ-ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣΜΗΝΑΣΕΝΑΡΞΗΣ

ΟΚΩΒΡΙΟΣ 2022-ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

 

Ε.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣΦΟΡΕΙΣ

Αριθμόςπροβλεπόμενωνεπισκέψεωνκαισυνεργασιώνμεφορείς

1)ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου

2)ΙΣΩΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

 

ΣΤ.ΠΕΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣΜΕΤΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΣΠΟΥΔΩΝ(ΓΝΩΣΤΙΚΑΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ)

Σύνδεση με : Θεατρολογία, Μουσική

 

Παρουσίαση του έργου

Α) στη σχολική κοινότητα.

Β)Συμμετοχή στο 11

ο

Μαθητικό Θεατρικό Φεστιβάλ

Παρουσίαση του μιούζικαλ

Α) στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου

Β) σε επιλεγμένο χώρο στην Αθήνα

Ζ.ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

 

Η.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣΚΑΙΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣΤΟΥΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

(διερεύνησηθέματος,επεξεργασία,υλοποίησηδράσεων,επισκέψεων,παρουσίαση,αποτίμησηκ.ά.)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του Προγράμματος, εκτός από το έντυπο του σχεδίου, υποβάλλονταιεπιπλέον(α)ονομαστικήκατάστασητωνμαθητών/τριώντηςομάδας(τάξη,τμήμα,τμήμαειδικότητας)και(β)αντίγραφοτηςΠράξηςτουΣυλλόγουΔιδασκόντων.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Πανοπούλου Αννα Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02

Δαλιάνη Αγγελική

Γρέντζελου Ευγενία